Bangkok!!

Arets missuppfattning:
Vi skulle flyga fran Saigon till Bangkok och sjalvklart var jag lite stressad och nervos over att hitta ratt pa flygplatsen osv..sa nar dorrvakten pa flygplatsen sager " Welcome" sa svarar jag med " we are going to Bangkok!!"
Efter en stund fattar vi hur sjukt det lat och garvar ihjal oss! Dorrvakten maste tro att jag var cp och jattetaggad infor "min forsta utomlandsresa".


Hur som helst, nu ar vi i Bangkok! Staden ar forvanadsvart bra, verkar vara party overallt men vi chillar!
Idag har vi varit och klappat tigrar! Vi har en massa bilder darifran som vi sedan lagger in. Var ganska haftigt att sitta bredvid en tiger, nog for att den var jattetrott och fastkedjad...men anda!

Igar hann vi med mycket. Innan vi flog till Bangkok sa besokte vi tunnlarna i Saigon. Vi fick prova krypa i en jatteliten tunnel och hann bli lite panikslagna..jag horde bara elins rost, som gick framfor mig, att hon tappat bort Ida! Och det var verkligen kolsvart dar nere..ush ush! Men vi overlevde, varre var det for Ida nar hon provade en annan tunnel med fladdermoss omkring sig..Jag och elin avstod fran den...

Foresten sa funkar vara telefoner nu! Men ring inte,det ar sa dyrt,  skicka sms istallet:)

Idag hade vi aven en riktig bantardag, tills vi slutade dagen pa mc donalds...Vi har levt pa frukt till frukost och lunch och at efter efterlangtad middag vid halv 9, det var gott!

Puss och kram dar hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0