Bilder och nyars!

Igar vare ju nyar har i Thailand och det var fest, gaalet mycket fest!!:) Under dagen sa kopte vi en massa vatten och vattenpistoler och stod och kastade vatten pa alla vid gatan!:) Vi blev sjalvklart genomblota men det var sa jakla kul! Vissa akte runt i bilar laddade med stora tankar vatten, dom har verkligen en rolig tradition och ALLA ar med pa det! Till och med karringar star och dranker folk i vatten:) Alla var glada och det var sa himla skon stamning!

Pa kvallen sa insag vi att vi skulle bli drankta om vi gick utanfor varan dorr for att ata middag..da kom jag pa att vi akt forbi en skylt "Mc Donalds home delivery"! Vi ringde och bestallde mat och njot av att fa maten hemskickad till varan dorr och ata i sangen:P

Pa kvallen tog gick vi ut och det var jattemycket folk och efter bara en stund sa traffade vi en skeabo och hans vanner! Traffade aven tyskarna som vi krigade mot pa safarin! Vi hade fixat haret och sminket men det var lite i onodan for nar vi kom till gatan dar alla barer lag sa hade inte vattenkriget slutat sa det blev en blot kvall, men det var anda skiitroligt:)

Ska lagga in lite bilder fran dagarna har i Koh Samui!


Kommentarer
Postat av: sus

Mina babes. Vad jag saknar er!
Ni verkar ha det skitbra :D ses nar jag kommer hem igen!

2008-04-21 @ 18:27:39
Postat av: Johannan

sluta vara så jävla brun neger-elin! jag har bott på rivieran i 8 månader och jag är minsann inte brun.. hoppas att ni har det bra de sista skälvande timmarna också! jag saknar dig. puss

2008-04-23 @ 15:51:50
URL: http://jojohannapanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0