citat och full moon party!

elin (entusiastiskt): tanderna blir typ vitare nar man ar brun!
ida: njaa dom ser vitare ut.

elin: nae alltsa kuk ar inget for mig.
(matilda tyckte att elin skulle borja anvanda "kuk" nar hon ar arg)

(vi ligger och badar och pratar om absolut ingenting)
matilda: skoon bas!
elin: jag solar rumpan!
ida: DEJA VU! precis det har jag upplevt forut!

matilda (vacker elin mitt i natten): elin! vart har du dina pengar?
elin: alltsa.. jag har dom inte har..
matilda: elin har du tankt pa att det kanske inte racker? boendet ar ganska dyrt!
elin: jag orkar inte nu.. (somnar om, upptacker pa morgonen att matilda bara pratat i somnen)

egentligen kan vi nog tillagna en hel kategori at matildas nattprat. VARJE natt ar det nagot nytt. vi har forsokt med koder for att kolla om hon ar vaken men hon sager alltid koderna i somnen. har forsokt fa henne att rakna mattetal och kolla om hon ar vaken, funkar inte heller for det kan hon ocksa. har kommer ett fatal av hennes uttalanden nattetid.

matilda: elin vart ar jag?!
elin: men.. i bangkok.
matilda suckar hogt och tanker att elin ar dum i huvudet. hon ville ju bara veta vart hennes mobil var.

matilda: elin! elin!
(elin orkar inte svara och hoppas att matilda ska somna, eller om hon gor det redan i alla fall sluta ropa)
matilda: ELIN!
elin:jaa vad ar det?
matilda: vart ar min dosa?
elin: vafan.. matilda, 7 ganger 7?
matilda:.. 49.. fan nu vackte du mig!!
elin: forlat.. (menar det egentligen inte och vill helst sla henne)
visar sig saklart pa morgonen att matilda inte alls vaknade nar hon raknade matte. matilda sover alltid gott! vi andra daremot..

ida vaknar av att nagon forsoker massera henne. hon vander sig om och ser en sovande matilda som masserar henne med en hand.

detta ar bara ett urval, matilda pratar och gor konstiga saker varje natt. kanske 5 natter sammanlagt som vi inte vaknat av att hon gjort nagot konstigt.
har med gratulerar vi erik till lagenheten och lamnar over matilda, mycket nattnoje!

och en del udda handelser:

matilda letar en hel dag efter sin harsnodd och kan inte forsta vart den tagit vagen. nar hon klar av sig pa kvallen upptacker ida som star bakom henne vart den var.. (matilda vill inte att jag ska skriva ut det har men ni kanske har fantasi nog att lista ut det sjalva)

ida sitter vid en dator och skriver pa ett langt mail nar datorn helt plotsligt slocknar:
ida: FAN FAN FAN, fittdatorjavel! (osv osv, ursakta spraket)
en tjej som sitter bredvid oss: what's that language you are talking? sounds really nice.


nu ar vi pa koh phangan. vi sager bara FULL MOON PARTY. har. aldrig. haft. sa. roligt.
det ar det mest sparade nagonsin:) ikvall ar det den stora kvallen och vi ar sa taggade! ska starta upp med anna, kaisa, ida, denice, erika for andra kvallen. kommer nog bli grymt roligt!
detaljer nar vi kommer hem typ! nu har vi bara nagra fa dagar kvar, aker till bangkok tidigt imorgon (eventuellt inte sa frascha). dar blir det tre dagars shopping och sedan flyger vi hem pa torsdag! pussar och kramar, vi har det bast!



Kommentarer
Postat av: jull

hahaha hahahaha
:D dagens skratt ! gud så roligt ni har det, snart kommer ni hem och då ska vi också ha roligt :D
typ fetfest?:D puss på er

2008-04-20 @ 13:55:33
URL: http://signealice.blogg.se
Postat av: maar

HAHAHA; nattmassage lät ju spännande, eller en smula otäckt kanske! ;P

Välkomna hem snart!! PUSS

2008-04-23 @ 10:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0