fodelsedagskalas

i mandags firade jag varldens basta fodelsedag pa koh samet! den inneholl nalle puh-tarta och presenter pa morgonen, framdukad brakfrukost (med bland annat pannkakor&glass, frukt&yoghurt och milkshake), sol (men mest bad for varmen ar oliidlig), manikyr, pedikyr, harfix, varldens godaste fajitas, rosa elin-tarta och mys pa verandan (okej mer "nu super vi ner elin"), mangder av baccardi och sprit, en ovantad fest med thaipojkar som forsokte sjunga happy birthday for mig och en maaassa mer! japp det var varldens basta dag! men nu ar man 20 ar och i princip tant sa dagen efter nar vi skulle ta oss till flygplatsen var grymt seg. men nu ar vi har och stranderna ar annu battre och boendet ar ett boende med en toalett som man kan spola i, inga odlor alls pa rummet och riktiga tacken!! vi har det superbra! koh samui ar riiktigt bra. sa tusen pussar fran tant-elin!





Kommentarer
Postat av: Kajza

GRATTIS ELIN !
Åh vad ni verkar ha det fett kul. Jag kom på att shoppa skor i hong kong är prefekt alla har ju så små fötter ! : )
Vad jag blir avis alltså men själv dasnar jag på, föreställnigar i veckan. SKit kul!
Men åter till prinssesans Elin och Matilda och ida !
Forsätt ha det grymt bra, Pussar, kramar och massor med omtanke ! /Kajza

2008-04-10 @ 08:11:16
Postat av: Mimmi

Grattis grattis :D Snygg bikini där Elin ;) Har en likadan. Hihihi

2008-04-10 @ 17:21:34
Postat av: maria

Fy faaaaan, vad bruna ni är!! Jag är inte alls bitter! ;D

2008-04-18 @ 13:34:46
Postat av: pauline

hejhej.

jag och min tjejkompis ska åka på n stor rsa vi med om två veckor :) tänkte det vore jätte kul om du hade lite råd vad man ska tänka på när man reser för att få allt att gå ihop :)

kram

2009-08-03 @ 14:05:15
URL: http://peline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0