tjoho

Vi lever livet har:D Imorgon ska vi fira att vi haft en san jaakla bra resa!! Latt det roligaste man gjort, kan inte fatta att vi inte varit hemma pa 6 veckor!
Kan saga att bade jag och elin har saknat musik hela resan...men alla datorer har horlurar sa sitter nu och njuter av Lasse, da blir dagen och kvallen annu battre...:)

Hade varit roligt med nagra bilder nu men har inte kameran med oss..har regnar det forovrigt, oser rent ner! Men pa dagarna ar det anda straalande sol och kokhett, jobbigt att vara i en storstad!

Nattens: Fan helvete skit fan ( ida och elin vaknar av att jag svar, sen ler jag typ mot dom...erik langtar du verkligen efter mig??)

Imorgon blir det massage och manikyr asant!:)


Kommentarer
Postat av: Chefen

Jag börjar som undra... jag tror du får lämna ditt nattsnack i asien och komma hem å sova tyst som en liten mus...Annars skickar jag ut dig!!

2008-04-22 @ 22:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0