Dagen efter

Igar testade vi pa Hong kongs nattliv!
Vi hade kopt lite dricka( skiitbilligt) sen insag vi att vi behovde en kapsyloppnare sa vi gick utanfor vart vandrarhem och fragade en kille om han hade en. Han svarade med att han kunde oppna dom med tanderna, och snabbt vare gjort! Sen bjod han daremot in sig sjalv till varat place vilket inte var allt for uppskattat av oss, men vad ska man saga? Han var fran Australien och jattekonstig! Vi ljog och sa att vi skulle pa Ladies night sa han kunde inte hanga med oss, nodlogn:)

Val utanfor huset sa fixade vi en taxi med hjalp av 2 engelsman, billigt och bra! De bjod aven pa en shot sen drog jag elin och ida vidare for att hitta na roligare stalle! Vi hittade 3st svenskar som backpackade! De tipsade om en massa saker i Vietnam, lat bra for stunden men kommer inte ihag natt nu typ haha:)


Idag vaknade vi kl 2 och vid 4 drog vi till  en marknad och jag kopte en ipod for 300spann( inte akta) och ett handbagage som jag ska anvanda som sportbag sen,valdigt praktiskt!


Ps:  Ingrid sandra och frida, ni verkar ha det suuuuper:D


Pusspuss/matilda


 


Kommentarer
Postat av: Sandra

DET HAR VI :) och ni ocksa verkar det som! daaaliga skor :P ha det bast tjejer!pussss

2008-03-17 @ 23:21:49
Postat av: Erica

Hej snyggingar:) Vi åker om två veckor till Thai!! och jag hoppas vi ses där. Pusss

2008-03-17 @ 23:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0